VŠEOBECNE OBCHODNÉ PODMIENKY

(ďalej len ako „VOP“)

  1. Vymedzenie pojmov
  2. Poskytovateľom služieb a predávajúcim je spoločnosťou VARGA_TRI, s. r. o., so sídlom Karola Adlera 6, 841 02 Bratislava – mestská časť Dúbravka, IČO: 52 380 751, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 137654/B (ďalej len „VARGA_TRI“).
  3. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu www.vta.sk.
  4. Službou sa rozumejú najmä:
    1. členstvá,
    1. individuálne tréningové plány,
    1. vymedzené tréningy,
    1. laktátové testovanie

uverejnené na stránkach e-shopu www.vta.sk (ďalej len „služby“). Obsah jednotlivých služieb je uvedený v popise konkrétnej služby. Služby poskytované spoločnosťou VARGA_TRI sa poskytujú na základe zmluvy o poskytnutí služieb (ďalej aj „zmluva o poskytnutí služieb“), ktorá sa uzatvára prostredníctvom e-shopu. VARGA_TRI je oprávnená jednostranne a priebežne upravovať zoznam služieb.

  1. Klientom alebo kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku a ktorá bola spoločnosťou VARGA_TRI potvrdená. Pre účely zákona č. 108/2024  Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej aj ako „zákon o ochrane spotrebiteľa“) sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania (ďalej aj ako „kupujúci” alebo „klient“).
  2. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.
  3. Kupujúci plne uznáva záväznosť elektronickej komunikácie predovšetkým prostredníctvom e-shopu či e-mailovej komunikácie.
  4. Uzavretie zmluvy
  5. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb klientom vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.
  6. Zaslaním objednávky klient súhlasí s cenou objednaných tovarov alebo služieb a teda objednávka sa stáva pre klienta záväznou.
  7. Potvrdením objednávky zo strany spoločnosti VARGA_TRI vzniká:
    1. kúpna zmluva, ak ide o objednávku tovarov; alebo 
    1. zmluva poskytnutí služieb, ak ide o poskytnutie služieb.
  8. Klient je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru alebo k zaplateniu ceny za objednané služby.
  9. Služby smie využívať výhradne osoba uvedená na prvej strane zmluvy o poskytnutí služieb. Tieto služby sú neprenosné. Služby spoločnosti VARGA_TRI je možné využívať v rozsahu podľa druhu členstva, individuálneho tréningového plánu a vymedzených tréningov, ktoré si klient pri uzatváraní zmluvy sám zvolí.
  10. Klient zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto VOP prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí. 
  11. Platobné podmienky
  12. Ceny tovarov a služieb sú uvedené na stránkach e-shopu www.vta.sk. Všetky uvádzané ceny sú konečné vrátane DPH.
  13. Spoločnosť VARGA_TRI je viazaná cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania objednávky.
  14. Trvanie zmluvy a ukončenie
  15. Zmluvy o poskytovaní služieb sa uzatvárajú v závislosti od klientom vybranej služby (napr. obdobie, počet vstupov).
  16. Zmluvný vzťah založený zmluvou o poskytovaní služieb je možné ukončiť len
    1. písomnou dohodou zmluvných strán,
    1. odstúpením z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach týchto VOP alebo príslušných právnych predpisoch.
  17. V prípade ak klient nevyužíva objednané služby nie je to dôvodom na ukončenie zmluvy o poskytovaní služieb, ani na vrátenie ceny za danú službu. Spoločnosť VARGA_TRI si vyhradzuje právo odmietnuť alebo schváliť žiadosti o vrátenie ceny v jednotlivých prípadoch.
  18. Aby spoločnosť VARGA_TRI zvážila vrátenie ceny za službu, musí byť do 24 hodín od nákupu zaslaná písomná žiadosť obsahujúca podrobné vysvetlenie žiadosti o vrátenie ceny na  varga.academy@gmail.com. Spoločnosť VARGA_TRI posúdi žiadosť o vrátenie ceny a odpovie do [48] hodín. Špecifikácia možného vrátenia ceny je upravená v organizačnom poriadku VARGA_TRI.
  19. Odstúpenie od zmluvy
  20. Ak došlo k uzavretiu zmluvy medzi spoločnosťou VARGA_TRI a klientom výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez ich súčasnej fyzickej prítomnosti (najmä využitím online rozhrania, elektronickej pošty, telefónu, adresného listu alebo ponukového katalógu) má sa za to, že došlo k uzavretiu zmluvy uzavretej na diaľku v zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa.
  21. Klient, ak je spotrebiteľom, má na základe príslušných ustanovení zákona o ochrane spotrebiteľa právo odstúpiť od zmluvyuzavretej na diaľku bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru alebo odo dňa uzavretia zmluvy o poskytovaní služieb.
  22. Osobitne klienta ako spotrebiteľa poučujeme, že v dôsledku akceptácie týchto VOP stráca momentom poskytnutia služby právo na odstúpenie od zmluvy za podmienky, ak došlo k úplnému poskytnutiu služby a poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s vašim výslovným súhlasom. Uzatvorením zmluvy o poskytnutí služieb nám udeľujete súhlas so začatím poskytnutia služby ešte pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy. Akceptáciou týchto VOP vyhlasujete, že ste boli riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu strácate právo na odstúpenie od zmluvy. 
  23. Právo na odstúpenie od zmluvy je klient  povinný uplatniť písomnou formou v listinnej podobe alebo emailom. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané najneskôr v posledný deň lehoty.
  24. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Odstúpenie od zmluvy.
  25. Spoločnosť VARGA_TRI je povinná do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť klientovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti s kúpnou zmluvou alebo zmluvou o poskytovaní služieb.
  26. Náklady na vrátenie tovaru znáša klient. Klient zároveň zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním.
  27. Vady tovarov a služieb
  28. V prípade vád tovarov a služieb je klient povinný postupovať podľa platného reklamačného poriadku spoločnosti VARGA_TRI.
  29. Ak klient využije objednanú službu napriek tomu, že ju označuje za vadnú, vzdáva sa práva na jej reklamáciu a poskytnutie služby bude považované za prijaté bez výhrad zo strany Klienta.
  30. Spôsob vybavenia reklamácie je upravený reklamačným poriadkom spoločnosti VARGA_TRI.
  31. Vyhlásenia klienta v súvislosti s poskytovaním služieb
  32. Klient akceptáciou týchto VOP v prípade uzatvorenia zmluvy o poskytnutí služieb potvrdzuje, že všetky nasledujúce vyhlásenia sú pravdivé:
  33. žiadny lekár ani všeobecný lekár vás nikdy neinformoval o tom, že máte ochorenie srdca alebo že by ste mali vykonávať len fyzické aktivity odporúčané lekárom alebo všeobecným lekárom;
  34. nikdy ste nepociťovali bolesť na hrudníku pri fyzickej aktivite;
  35. v priebehu posledného mesiaca ste nikdy nepociťovali bolesť na hrudníku, keď ste sa nevenovali fyzickej aktivite;
  36. nikdy ste nestratili rovnováhu z dôvodu závratov a nikdy ste nestratili vedomie;
  37. nemáte problémy s kosťami alebo kĺbmi, ktoré by sa mohli zhoršiť zmenou vašej fyzickej aktivity;
  38. váš lekár alebo všeobecný lekár vám v súčasnosti nepredpisuje lieky na krvný tlak alebo srdcovú chorobu;
  39. nemáte vysoký krvný tlak v anamnéze a nikto z vašej najbližšej rodiny nemá vysoký krvný tlak alebo problémy so srdcom v anamnéze;
  40. neviete o žiadnom inom dôvode, prečo by ste nemali cvičiť;
  41. nie ste tehotná, nekojíte ani nedojčíte; okrem prípadov, keď váš lekár alebo všeobecný lekár bol osobitne konzultovaný a schválil používanie tréningových plánov a/alebo služieb spoločnosti VARGA_TRI.
  42. Spoločnosť VARGA_TRI si vyhradzuje právo odmietnuť alebo zrušiť poskytovanie služieb, ak zistí, že má klient určité zdravotné ťažkosti alebo že vyššie uvedené vyhlásenia sú v akomkoľvek ohľade nepravdivé.
  43. Vyhlásenie spoločnosti VARGA_TRI
  44. Informácie obsiahnuté na webových stránkach, v príspevkoch na sociálnych sieťach, v e-mailoch, tréningových plánoch, v produktoch spoločnosti VARGA_TRI slúžia len na tréningové a informačné účely. Hoci spoločnosť VARGA_TRI čerpá z predchádzajúcich odborných znalostí a skúseností, klient berie na vedomie, že spoločnosť VARGA_TRI podporuje klienta výlučne v úlohe trénerov. Tréneri nie sú lekári ani odborníci na duševné zdravie. Tréneri spoločnosti VARGA_TRI slúžia skôr ako koučovia, mentori a sprievodcovia, ktorí klientom pomáhajú dosiahnuť ich vlastné výkonnostné ciele.
  45. Klient berie na vedomie, že preberá plnú zodpovednosť za svoje zdravie, život a pohodu, ako aj za zdravie, život a pohodu svojej rodiny. Cieľom spoločnosti VARGA_TRI je poskytovať presné, zverejnené informácie na našej webovej lokalite, v príspevkoch na sociálnych sieťach, v e-mailoch, tréningových plánoch, službách a produktoch alebo prostredníctvom nich; informácie však môžu neúmyselne obsahovať nepresnosti alebo tlačové chyby.
  46. Spoločnosť VARGA_TRI a jej tréneri vynaložila maximálne úsilie, aby klientom poskytli čo najpresnejšie a najaktuálnejšie informácie, ale vzhľadom na povahu športového a fitnes odvetvia sa výskum neustále vyvíja, nemôžeme niesť zodpovednosť za absolútnu presnosť nášho obsahu.
  47. Zároveň spoločnosť VARGA_TRI a jej tréneri vynakladajú maximálne úsilie, aby zabezpečili presnú prezentáciu tréningových plánov a ich potenciálu pre výsledky. Spoločnosť VARGA_TRI však nemôže zaručiť budúce výsledky a/alebo úspech klientov a klient prijíma riziko, že výsledky sa budú u každého jednotlivca líšiť.
  48. Riešenie spotrebiteľských sporov
  49. Klient ako spotrebiteľ má právo obrátiť sa spoločnosť VARGA_TRI so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým spoločnosť VARGA_TRI vybavila jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že porušila jeho práva.
  50. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len „ARS“), ak spoločnosť VARGA_TRI na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedala zamietavo alebo na ňu neodpovedala do 30 dní odo dňa jej odoslania. Návrh podáva spotrebiteľ príslušnému subjektu ARS; možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Ďalšie podmienky súvisiace s ARS ustanovuje zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  51. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s obchodníkom je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/).
  52. Spoločné, prechodné a záverečné ustanovenia
  53. Všetok obsah webových stránok spoločnosti VARGA_TRI (www.vta.sk) je chránený autorskými právami v súlade s platnými právnymi predpismi.
  54. Spoločnosť VARGA_TRI si vyhradzuje právo na jednostrannú zmenu týchto VOP kedykoľvek v priebehu poskytovania služieb a predaja tovaru. Zmenu VOP spoločnosť VARGA_TRI oznámi prostredníctvom oznámenia uverejnenom na webovej stránke.
  55. Právne vzťahy vyplývajúce zo zmlúv, vrátane VOP sa riadia slovenským právnym poriadkom.
  56. Vzájomná komunikácia a doručovanie písomností môže prebiehať prostredníctvom písomností zasielaných:
  57. osobne, poštou – na adresu sídla spoločnosť VARGA_TRI a na adresu klienta,
  58. elektronickou poštou (email) – na adresu uvedenú spoločnosťou VARGA_TRI a klientom
  59. Písomnosti sa považujú za riadne doručené
  60. pri zasielaní písomnosti/oznámenia emailom okamihom vygenerovania potvrdenia prístrojom, prostredníctvom ktorého sa písomnosť/oznámenie zasiela,
  61. pri zasielaní poštou siedmeho dňa odo dňa odoslania formou doporučenej zásielky s doručenkou,
  62. osobne dňom prevzatia alebo odmietnutia prevzatia adresátom.
  63. Akúkoľvek zmenu adries pre doručovanie písomností je tak spoločnosť VARGA_TRI ako aj klient povinný bezodkladne oznámiť.
  64. Spoločnosť VARGA_TRI nenesie zodpovednosť za krátkodobo zníženú kvalitu služieb, výpadky a tiež škody spôsobené vyššou mocou (vis maior). Vyššou mocou (vis maior) sú myslené najmä prírodné katastrofy, živelné pohromy, štrajky, dopravné nehody, nepredvídateľné poruchy (napr. prerušené dodávky médií, vody a pod.), povinnosti uložené spoločnosti VARGA_TRI rozhodnutím orgánov verejnej moci ako i iné.
  65. Ak sa niektoré ustanovenie VOP stane vo vymedzenom rozsahu neplatné, neúčinné, resp. nevykonateľné, ostatné ustanovenia, týmto nedotknuté, zostávajú v platnosti v plnom rozsahu. Spoločnosť VARGA_TRI v takomto prípade nahradí takéto ustanovenie platným, účinným a vykonateľným ustanovením, ktoré sa bude čo najmenej odlišovať od princípov dohodnutých v týchto VOP pri zachovaní ekonomického a právneho účelu a zmyslu nahrádzaného ustanovenia.

Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa [11.11.2024].

POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA